Έχασα ή δεν έχω λάβει τα στοιχεία πρόσβασης στο πακέτο φιλοξενίας μου. Τι μπορώ να κάνω ;

Μπορείτε να συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης εργασιών στη διεύθυνση http://www.kosnet.gr/clients και να πατήσετε από το πάνω μενού την επιλογή e-Μails. Το εργαλείο e-Μails κρατάει καταχωρημένα όλα τα μηνύματα που σας έχουμε στείλει. Επιλέξτε το επιθυμητό e-Μail με τα στοιχεία πρόσβασης για να δείτε τις πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του πακέτου φιλοξενίας σας μέσα από τον πίνακα διαχείρισης εργασιών. Αφού συνδεθείτε στο http://www.kosnet.gr/clients, πατήστε "πακέτα φιλοξενίας" από το πάνω μενού κάντε κλικ στο κουμπί "λεπτομέρειες" για το πακέτο φιλοξενίας του οποίου θέλετε να αλλάξετε τον κωδικό. Εκεί θα βρείτε το εργαλείο "μεταβολή" του κωδικού πρόσβασης.

  • 1 Χρήστες που βρήκαν το παρόν κατατοπιστικό
Η απάντηση ήταν κατατοπιστική?

Σχετικά άρθρα

Με ποιά λογική ανανεώνεται ή ακυρώνεται μια υπηρεσία ;

Τα συστήματα διαχείρισης της Kosnet είναι προγραμματισμένα να ανανεώνουν αυτόματα όλες τις...

Μπορώ να δω λεπτομέρειες των λογαριασμών που έχω εξοφλήσει στο παρελθόν ;

Όλοι οι λογαριασμοί και οι κινήσεις εξόφλησής τους είναι καταχωρημένοι στον πίνακα διαχείρισης...

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με το τμήμα υποστήριξης της Kosnet;

Σας ενημερώνουμε ότι ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος για αποτελεσματική και γρήγορη υποστήριξη...

Πώς θα εξοφλήσω ένα λογαριασμό μέσα από τον πίνακα διαχείρισης εργασιών ;

Μετά από κάθε παραγγελία ή ανανέωση υπηρεσίας, τα συστήματά μας σας ενημερώνουν αυτόματα με...

Πώς μπορώ να αλλάξω τους NameServers του domain μου ;

Παρακαλώ συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης εργασιών στη διεύθυνση http://www.kosnet.gr/clients,...