Πώς θα εξοφλήσω ένα λογαριασμό μέσα από τον πίνακα διαχείρισης εργασιών ;

Μετά από κάθε παραγγελία ή ανανέωση υπηρεσίας, τα συστήματά μας σας ενημερώνουν αυτόματα με αίτημα εξόφλησης λογαριασμού. Για να εξοφλήσετε το λογαριασμό αυτό, παρακαλώ συνδεθείτε στη διεύθυνση http://www.kosnet.gr/clients, εισάγετε το e-mail και τον κωδικό σας και αφού συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης εργασιών, πατήστε "λογαριασμοί" – "προβολή λογαριασμού στον ανεξόφλητο λογαριασμό", επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής στο νέο παράθυρο που θα εμφανιστεί και πατήστε το κουμπί "πληρωμή". Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε, το σύστημα θα σας συνδέσει με το αντίστοιχο Gateway για να εισάγετε τας στοιχεία σας. Μετά από μια επιτυχή πληρωμή, θα λάβετε αυτόματα από το σύστημα, απόδειξη είσπραξης χρημάτων και οι υπηρεσίες σας θα τεθούν σε κατάσταση προς ενεργοποίηση ή προς ανανέωση. Σημειώνουμε οτι η απόδειξη είσπραξης χρημάτων δεν αποτελεί απόδειξη ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. Το παραστατικό συναλλαγής απόδειξη ή τιμολόγιο, θα σας αποσταλλεί σε δεύτερο χρόνο ανάλογα με τις ρυθμίσεις τιμολόγησης που έχετε δηλώσει.

  • 0 Χρήστες που βρήκαν το παρόν κατατοπιστικό
Η απάντηση ήταν κατατοπιστική?

Σχετικά άρθρα

Έχασα ή δεν έχω λάβει τα στοιχεία πρόσβασης στο πακέτο φιλοξενίας μου. Τι μπορώ να κάνω ;

Μπορείτε να συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης εργασιών στη διεύθυνση...

Με ποιά λογική ανανεώνεται ή ακυρώνεται μια υπηρεσία ;

Τα συστήματα διαχείρισης της Kosnet είναι προγραμματισμένα να ανανεώνουν αυτόματα όλες τις...

Μπορώ να δω λεπτομέρειες των λογαριασμών που έχω εξοφλήσει στο παρελθόν ;

Όλοι οι λογαριασμοί και οι κινήσεις εξόφλησής τους είναι καταχωρημένοι στον πίνακα διαχείρισης...

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με το τμήμα υποστήριξης της Kosnet;

Σας ενημερώνουμε ότι ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος για αποτελεσματική και γρήγορη υποστήριξη...

Πώς μπορώ να αλλάξω τους NameServers του domain μου ;

Παρακαλώ συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης εργασιών στη διεύθυνση http://www.kosnet.gr/clients,...